E-HuRT
Jesteśmy liderem w swojej branży na południu Polski i trzecią co do wielkości firmą w całym kraju z ponad 25-cio letnim doświadczeniem.
Zbudowaliśmy zgrany zespół, który codziennie stawia sobie ambitne cele. Dynamiczny rozwój firmy i osiągane sukcesy to efekt wspólnej pracy wszystkich pracowników. To właśnie oni tworzą charakter i niepowtarzalną osobowość zarówno Ambry jak i całej Grupy Eurocash. Posiadamy szereg benefitów dla pracowników i ich dzieci.
Praca jest naszą pasją, wiemy, że nasze zaangażowanie przekłada się na wyniki firmy. Wielu z nas może pochwalić się długoletnim stażem pracy w Ambrze, co jest najlepszym dowodem na to, że pracownicy od wielu lat wierzą w rozwój firmy. Poznaj naszych pracowników, którzy doskonale znają pracę na różnych stanowiskach.
Sylwia jest pracownikiem z największym stażem i pamięta początki Ambry. Razem z kilkoma osobami pracuje na nasz sukces już 26 lat. Początkowo Sylwia zajmowała się wszelkimi zadaniami w firmie- wypisywała faktury, wydawała i odbierała towar, kasowała pieniądze. Przez kolejne 7 lat była fakturzystką, a później przeszła na magazyn i tam doskonale się sprawdzała na wydawaniu W-zetek i przyjęciach przez 14 lat. W ramach rekrutacji wewnętrznych Eurocashu, w lutym 2017 roku Sylwia złożyła swoją kandydaturę na stanowisko Obsługi Kasy/Kasjera i od tego czasu odpowiada za poprawne rozliczenia kierowców.
Ambra zatrudniła Marka Dzidę w 2002 roku na stanowisko kierowcy. Przez rok Marek zastępował przedstawicieli handlowych podczas ich urlopów i nieobecności, aby w 2003 roku awansować na stanowisko przedstawiciela handlowego w regionie od Cieszyna do Raciborza. Dyrektor, któremu podlegał Marek, dostrzegł, że widzi on problemy regionu i wykazuje się umiejętnością zarządzania ludźmi. W 2013 roku Marek objął stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży i obecnie jest odpowiedzialny za sprzedaż na cały Śląsk.
Sławek swoją dzisiaj 23- letnią przygodę z Ambrą rozpoczął na stanowisku kierowcy. Po 6 miesiącach pracy, podczas których Sławek zastępował w trakcie urlopów i nieobecności przedstawicieli handlowych, awansował na stanowisko przedstawiciela handlowego, którym był przez następne 14 lat. W tym czasie wykazał się bardzo dobrą organizacją pracy własnej, doskonałym kontaktem z klientem, co przyczyniło się do jego awansu. 4 lata temu Sławek wyspecjalizował się w zawodzie kupca i od tego czasu pracuje na stanowisku kierownika zarządzania kategorią.
Wojtek rozpoczął pracę w Ambrze w marcu 2003 roku na stanowisku magazyniera. Do jego obowiązków należał załadunek samochodów, a po miesiącu został przekierowany do kompletacji towaru. Po 6 miesiącach ponownie został przekierowany na stanowisko kierowcy. Po trzech latach pracy w transporcie wrócił na magazyn pracując kolejno jako relokujący, pracownik magazynu przyjęć, brygadzista magazynu przyjęć, kierownik magazynu przyjęć. Dzisiaj, po 14 latach pracy obejmuje stanowisko Zastępcy Kierownika Magazynu.
Formularz rekrutacyjny